مقالات

انواع شلوار جین و روش ست کردن با آن

شلوار جین چیست؟روش های ست کردن آن چگونه است؟

جین یا لی به شلوارهایی گفته می‌شود که با پارچه دنیم یا Dungaree دوخته شده باشند. دنیم نام نوعی پارچه کتان با بافت راه‌راه و ضخیم است که اگرچه همه‌گونه پوشاک با آن دوخته می‌شود ولی این پارچه عمدتاً برای دوخت شلوار به کار می‌رود.

خرید شلوار جین یکی از انتخاب‌های پر چالش هر شخصی هست. زیرا بسیاری از مواقع افراد نمی‌توانند شلوار جین مناسب خود را یافت کنند و اکثر وقت‌ها شلوارها روی پا فرم جالبی ندارند. برای اینکه دیگر همچین  مشکلی را نداشته باشید، باید انواع شلوار جین را شناخته باشید.

در این مقاله به بررسی انواع شلوار جین با روش ست هر کدام در مکان های عمومی و مجالس میپردازیم.

علی کالا فردوس شما را به خواندن این مطلب دعوت می نماید:

معرفی 7 مدل از انواع شلوار جین زنانه
  1. 1- شلوار جین اسکینی
  2. 2- شلوار جین بوت کات
  3. 3- شلوار جین راسته
  4. 4- شلوار جین گرل فرند
  5. 5- شلوار جین دمپا گشاد
  6. 6- شلوار جین مام استایل
  7. 7- شلوار جین بگ
  8. 8- شلوار جین مام فیت
  9. 9-شلوار جین گن دار
  • شلوارهای جین راسته یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار این شلوار به شمار می‌رود. …

مدل شلوار جین  جذب اسکینی چیست و مناسب چه کسانی است؟

شلواری به شدت جذب هست و به صورت کامل فرم بدن شما را به خود می گیرد.

ست کردن شلوار اسکینی جین با شومیز آن را از حالت ساده و معمولی به یک لباس شیک تبدیل می کند.

شلوار جین اسکینی را با شومیزهای رنگ روشن و شاد مانند قرمز، بنفش یا نارنجی بپوشید.

حتما شومیزهای چهارخانه را با شلوار جین امتحان کنید و دلرباترین استایل اسپرت تابستانی را بزنید! شومیزهای حریر و مجلسی را با شلوار جین آبی سیر بپوشید.

یک مانتوی مشکی، سرمه ای و یا سفید با شلوار جین جذب طوسی بسیار خوب ست می شوند. ترکیب جالب تر این است که رنگ قرمز و یا آبی نیز اگر به دقت برای ست کردن با شلوارتان انتخاب شود، می توانند ترکیب خوبی را ایجاد کنند. برای خرید این شلوار بر روی کلمه لینک کلیک کنید.

مدل شلوار جین بوت کات چیست و مناسب چه کسانی است؟

شلوار بوت کات یکی از محبوب ترین شلوار جین های زنانه دلیل نامگذاری شلوار بوت کات، طراحی آن برای پوشیدن با بوت می باشد .

به این شکل است که قسمت بالای آن راسته و از قسمت زانو به به پایین کمی گشاد می شود. و بلندی آن تا مچ پا می رسد. 

حتی اگر قصد دارید این شلوار را برای مجالس رسمی بپوشید، باز هم پیشنهاد می‌شود از یک تیشرت یا بادی تنگ استفاده کنید و روی آن یک کت یا پیراهن شل بپوشید و دکمه‌های آن را باز بگذارید. ترکیب این شلوار با سوییشرت و کت‌های کتان هم جذاب از آب در می‌آید.

طبق یک قانون کلی مدل شلوار بوت کات برای افرادی مناسب است که قد بلند و اندام کشیده دارند. بوت کات را می‌توانید با انواع کفش پاشنه بلند، تخت و اسپرت ست کنید.

شلوار جین راسته چیست؟ و مناسب چه افرادی است؟

شلوار راسته زنانه که به شلوار cigareet, straight و یا pencil معروف است که این شلوار زنانه الگوی پایه تمامی شلوار ها است و گشادی در قسمتهای مختلف آن یکسان است.

straight :این مدل شلوارها از بالا تا پایین یک اندازه و صاف هستند. به این معنی که عرض قسمت زانو با عرض قسمت دمپای آن ها برابر است. این مدل شلوار به علت داشتن مدل ساده یک آیتم کلاسیک محسوب شده و معمولا برای هر اندام و فرم بدنی مناسب هستند.

cigareet :شلوار جین سیگاری یک سبک شلوار جین زنانه است مدل آن شباهت های کمی به مدل شلوار جذب دارد در واقع این شلوار ها از بالا جذب هستند اما از قسمت زانو تا مچ پا یکدست بریده شده است.

pencil : همان بیکینی است با این تفاوت که کمتر جذب است.

شلوار جین راسته

شلوار جین راسته برای زیباتر نشان دادن اندام شما بسیار مناسب است. شما باید طرح هایی از شلوار جین راسته را انتخاب کنید، که با اندام شما سازگار باشد. شلوار جین راسته برای خانم های چاق مناسب نمی باشد. این شلوارها برای افراد متناسب و لاغری طراحی شده است.

شلوار راسته زنانه با پیراهن بافت، کت و جلیقه: اگر به‌دنبال یک ست متفاوت و گرم هستید ترکیب شلوار راسته و پیراهن بافت را از دست ندهید.

این ترکیب مناسب برای فصل سرما است و ظاهری راحت و شیک برای شما می‌سازد.

اگر به استایل‌های رسمی‌تر علاقه دارید می‌توانید شلوار راسته واید یا جین را با یک پیراهن کتی یا جلیقه جذاب بپوشید.

 

شلوار لی راسته زنانه یک مدل کلاسیک و عالی برای استفاده روزانه است از طرفی می توانید از این مدل شلوار لی زنانه در فصل سرما و همچنین فصل گرم بهره ببرید شلوار های راسته ممکن است از نظر قد باهم تفاوت داشته باشند برخی از آن کوتاه تر است و برخی تا روی پا را می پوشاند.

تفاوت قد این شلوار ها در استایل ها تاثیر بسزایی دارد.

جزو واجب و پرکاربردترین شلوارهای کمد هر خانمی به حساب می آید چرا که به راحتی می توان با لباس ها و استایل های مختلف ست کرد.

مدل طراحی شلوار جین راسته زنانه به این صورت است که در قسمت بالا به ران چسبیده اما پایین تر لباس قسمت مچ آزادتر است از این رو جزو شلوار های کلاسیک به حساب می آید .

به همین دلیل همه افراد با هر فرم بدنی می توانند از این شلوار بهره ببرند زیرا فرم بدنی آن ها را متعادل تر نشان می دهد .

همچنین درباره استایل این شلوار با کفش اسپرت و پوتین های ساق دار انتخاب های مناسب برای استایل کردن با این شلوار است.

شلوار جین گرل فرند:

شلوارهای گرل فرند در قسمت بالایی تنگ تر و در قسمت پاها، کمی گشاد می‌شوند و درعین استایلیش بودن، قد شما را بلندتر نشان میدهند. تفاوت جین گرل‌فرند با مام‌استایل ،در فاق بلندتر و گشادی بیشتر پاهای شلوار مام‌استایل است.

شلوار جین دمپا گشاد:

انتخاب مناسبی برای بدن‌هایی است که در گروه سیبی‌شکل قرار می‌گیرند. این مدل شلوارها از زیر زانو گشاد می‌شوند و تناسب خوبی در اندام افراد با این حالت از بدن ایجاد می‌کنند.

شلوار جین مام استایل چیست؟ و مناسب چه افرادی است؟

این مدل شلوار کمری با فاق بلند دارد، قد آن بلند است و زیپ آن در قسمت جلوی شلوار است. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیرد. همین مورد سبب می‌شود که باسن را بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان می‌دهد.

شلوار مام استایل با چه مانتویی ست میشود؟

بهتر است شلوار جین زنانه مام استایل را با مانتوهای گشاد ست کنید. استفاده از شلوار مام استایل با مانتو جلوباز را حتما امتحان کنید، چون به دلیل آزاد بودن شلوار مام استایل دیگر به خاطر جلو باز بودن مانتو معذب نیستید شلوار هم به خوبی دیده می شود.

شلوار مام استایل با کفش های مختلف ست میشود:
  1. کفش ورزشی کلاسیک یکی از گزینه های واضح و بدیهی، ترکیب شلوار مام استایل با کفش ورزشی کلاسیک است.

ممکن است شلوار مام استایل زنانه را با شلوار مام فیت زنانه اشتباه بگیرید. در مورد تفاوت شلوار مام استایل زنانه با شلوار زنانه مام فیت خوب است بدانید که شلوار مام فیت با پارچه های کشی تهیه می شود اما پارچه شلوار مام فیت غیر کشی است و همچنین به لحاظ مدل تفاوت شلوار مام استایل با مام فیت در این است که مام استایل در قسمت ران و ساق پا گشاد است ولی در شلوار جین زنانه مام فیت ممکن است این نواحی چسبان باشد.

 

برای دورهمی ها می توانید شلوار مام استایل را با کفش های پاشنه بلند مثل صندل یا کفش های نوک تیز ست کنید.

در فصل زمستان هم می توانید شلوار مام استایل را با لباس هایی چون پلیور بافتنی، هودی و یا یک شومیز ساده بپوشید و برای کامل کردن استایلتان از بوت و کیف بند دار استفاده کنید.

 

این مدل شلوار به دو شکل مخروطی با مچ تنگ و یا راسته وجود دارد و یک لباس پر کاربرد که هم برای تیپ اسپرت و هم تیپ مجلسی می توان از ان استفاده کرد.

اگر قد بلندی دارید حتما شلوار لی زنانه مام استایل را امتحان کنید.

شلوارجین زنانه مام استایل برای افراد چاق با قد کوتاه زیاد مناسب نیست به این دلیل که ظاهر گشادی دارد و شما را چاقتر نشان می دهد. اما اگر کمی اضافه وزن دارید و قدتان هم بلند است خوب است بدانید که شلوار جین مام استایل برای افراد چاق باقد بلند بسیار مناسب است چون که قسمت پهن کمر در شلوار مام استایل قسمت شکم و کمر شما را باریک تر نشان می دهد.

می توانید شلوار زنانه را به یک تیشرت ساده و تک رنگ پوشید و در یک دور همی دوستانه بدرخشید.

 

شلوار لی زنانه مام استایل با کت

اگر طرفدار تیپ های رسمی و مجلسی هستید استفاده از شلوار جین دخترانه مام استایل با کت را فراموش نکنید. البته باید به هماهنگی رنگ ها نیز توجه داشته باشید و کتتان کمی آزاد باشد. جهت خرید کراپ کتی بر روی لینک کلیک کنید.

شلوار مام استایل با کت کوتاه

شلوار مام استایل همراه با کت کوتاه به یک استایل بی‌نظیر تبدیل می‌شود.

 

این استایل می‌تواند هم مناسب خانم‌ها و هم مناسب آقایان باشد.

 

رنگ کت جین شما می‌تواند سفید یا آبی روشن و یا هر رنگ دیگری باشد.

 

حتی اگر شلوار مام استایل شما رنگ مشکی است می‌توانید از کت جین مشکی هم استفاده کنید.

 

یک کفش کتانی اسپرت یا یک ونس سفید می‌تواند تکمیل کننده استایل شما باشد.

شلوار بگ چیست ؟ 

این شلوار در انگلیسی با نام baggy pants معروف است و در ایران نیز به این نوع شلوارها شلوار بگی می‌گویند. شلوار بگی یک مدل شلوار از بالا گشاد است که معمولا در قسمت کمر و گاهی در قسمت مچ کش دارد. شلوارهای بگی دخترانه اصولا شلوارهای سرتاسر گشادی هستند که در قسمت کمر آنها کش تعبیه می‌شود.

ست شلوار بگ با کت و مانتو کتی : از خوبی های استفاده از شلوار بگ این است که می توانید در استایل نیمه رسمی هم از آن استفاده کنید.

می توانید از ست کت و شلوار بگ استفاده کنید یا از مانتو کتی کوتاه و شلوار جین بگ استفاده کنید.

در استایل نیمه رسمی تان استفاده از عینک دودی و ساعت استایل شما را بسیار شیک و جذاب می کند.

استفاده از رنگ های خنثی ست کردن شلوار بگ را بسیار راحت می کند.

رنگ های مشکی، طوسی، سفید، خاکستری، کرم اینها رنگ های خنثی هستند که به راحتی با شلوار بگ و سایر لباس هایتان ست می شود.

استفاده از رنگ های شادتر در استایل تان و در کنارش پوشیدن رنگ های خنثی تیپ شیک و جذاب به شما می دهد.

یک جفت کفش کتانی سفید یا مشکی همراه یک شلوار جین بگ یک استایل کژوال و مدرن در شما ایجاد می کند.

 

شلوار جین مام فیت چیست؟ و مناسب چه افرادی است ؟

شلوار مام فیت مانند شلوار های مام استایل با فاق بلند و آزاد هستند و مانند شلوار مام استایل قد نسبتا کوتاهی دارند.

شما می‌توانید شلوارهای جین مام فیت را با تیشرت های لانگ ساده به همراه کتانی های روزمره و ورزشی لژ دار مورد استفاده قرار دهید.

از دیگر موارد ست کردن با مدل شلوار های مام در فصل سرما، می‌توانید با یک پلیور ساده و گرم به همراه نیم بوت یک استایل خاص را به ارمغان بیاورید.

شلوار مام فیت برای هر استایلی مناسب است.

برای افراد لاغر بسیار زیباست چون مانند شلوار اسکینی به پا نمی‌چسبد و جزئیات پا را نشان نمی‌دهد.

همچنین شلوار مام فیت برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند یا تو پر محسوب می‌شوند هم مناسب است زیرا بسته شدن کمر بلند کنار شلوار باعث پنهان شدن شکم آنها می‌شود.

 

 

شلوار گن دار چیست؟ و مناسب چه افرادی است؟

شلوار های گندار فاق خیلی بلندی دارند و اگه سایزتان هم بزرگ باشد خیلی خوب شکم و پهلوهای شما را جمع میکند.

 

جهت خرید شلوار گن دار بر روی لینک کلیک کنید.

کلام آخر:

برای استایل شلوار جین، پیراهن جین با تناژ رنگی متفاوت‌تر و دکمه‌های باز، یک ست جذاب است. حتما رنگ کتانی خود را با لباسی که زیر پیراهن می‌پوشید، ست کنید. شلوار جین مشکی را با پیراهن و تیشرت‌های یقه‌دار بپوشید. استایل با جین مشکی، کلاسیک‌تر است و تقریبا هر رنگی را می‌توان با آن پوشید.

وب سایت علی کالا فردوس ارائه دهنده انواع شلوار جین در ایران با قیمت پایین می باشد.شما میتوانید به راحتی سفارش خود را ثبت و در کوتاه ترین مدت با تحویل فوری دریافت کنید.